Sunday, February 23, 2014

შეფასების რუბრიკა

კროტერიუმები
დაბალი
საშუალო
კარგი
საუკეთესო
მიზანი
მიზანი არ არის საერთოდ გამოკვეთილი
მიზანი გამოკვეთილია, მაგრამ ბუნდოვანია, არ არის სწორად განსაზღვრული
ხდება  ერთ მიზანზე ფოკუსირება, ნაწილობრივ გარკვეულია მიზნის არსში, იცის მისი მნიშვნელობა
მიზანი კარგადაა გამოკვეთილი, იოლად აღსაქმელი და გასაგები
შინაარსთან შესაბამისობა
გვხვდება მცდარი ინფორმაცია, მსმენელი შეჰყავს შეცდომაში
აქვს ინფორმაციის გადმოცემის უნარი, მაგრამ არა თანმიმდევრულად
აქვს შინაარსის წვდომა შეუძლია ინფორმაცია გადმოსცეს ნათლად და სხარტად, თუმცა ვერ ახდენს ინფორმაციის ინტერპრეტირებას
მთლიანად კორექტულია, მის მიერ მოყვანილი ფაქტები ზუსტი და მკაფიოა. გამოხატავს თავის დამოკიდებულებას ამა თუ იმ ფაქტისადმი. საკითხს აშუქებს ამომწურავად
კონტაქტი აუდიტორიასთან
ვერ ახერხებს კონტაქტს აუდიტორიასთან
მეტნაკლებად ახერხებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დამყარებას
ადეკვატურად იყენებს არავერბალურ საშუალებებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დასამყარებლად
წარმატებულად იყენებს, როგორც ვერბალურ,ასევე არავერბალურ საშუალებებს აუდიტორიასტან კონტაქტის დასამყარებლად
თვალსაჩინოების გამოყენება
თვალსაჩინოება შინაარსთან შეუსაბამოა
თვალსაჩინოება შინაარსს ნათლად გამოხატავს, მაგრამ არათანმიმდევრულად
თვალსაჩინოება პასუხობს თემის შინაარსს, მაგრამ ერთფეროვანია
გამოყენებული თვალსაჩინოება მრავალფეროვანია, შინაარსის შესატყვისი და ვიზუალურად ლამაზად შესრულებული
კითხვებზე ადეკვატური პასუხის გაცემა
ვერ პასუხობს კითხვების ნახევარს
პასუხობს კითხვების ნახევარზე მეტს
ადეკვატურად ,გასაგებად პასუხობს კითხვებს
ადეკვატურად და ამომწურავად პასუხობს კითხვებს. პასუხი გამყარებულია არგუმენტებით

No comments:

Post a Comment